Семинар по тендерам

Державні закупівлі в Україні. Тендери 2018: Зміни! Регулювання. Контроль

Зінаїда Максименко, Олена Парфинюк
1600 грн.
Зарегистрироваться
Киев, ул. Михайловская, 1/3, отель "Казацкий" (ст.м. "Майдан Незалежності")


Спикеры
Зінаїда Максименко

Експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг.

Один з розробників законодавства і нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель в Україні.

Олена Парфинюк

Експерт по роботі системи PROZORRO.
Спеціаліст по роботі з державними замовниками одного з майданчиків PROZORRO.

До окончания регистрации осталось
30 дней
Зарегистрироваться
Программа
Семинар
Законодательство

Державні закупівлі в Україні. Тендери 2018: Зміни! Регулювання. Контроль

НОВИЙ ЗАКОН «ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ», № 2265–VII від 21.12.2017р.

1. Як буде працювати система DOZORRO: risk.dozorro.org?

2. Інтеграція ProZorro з системою ризик-індикаторів. Які ризик-індикатори будуть запроваджені системою?

3. Підозрілі тендери.

4. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):

  • Нові права ДАСУ. Коли ДАСУ буде проводити онлайн моніторинг, результати якого будуть в системі.
  • У разі виявленя порушення — вимога про усунення. Як це буде відбуватись?
  • Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
  • Строк проведення моніторингу.
  • Рішення про проведення комплексної перевірки.
  • Перевірка. Накладення штрафів за рішенням суду.
  • Окремий «кабінет» ДАСУ у системі.

Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником…) у процесі моніторингу оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА 2018 + 2017! ПОРЯДОК ЗАКУПІВЕЛЬ З УРАХУВАННЯМ НОВИХ ВИМОГ: правові та організаційні аспекти.

Новий порядок здійснення закупівель з урахуванням заходів з подолання корупції!

1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення державних закупівель.

  • Зміни порядку проведення закупівель у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції».
  • Зміни допорогових меж для проведення відповідних процедур закупівель.
  • Нові обов’язки та повноваження казначейства.
  • Новий порядок оскарження.

2. Закон України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». PROZORRO.

  • Термінологія.
  • Сфера застосування.
  • Оприлюднення інформації про закупівлю: строки, порядок.
  • Тендерний комітет.
  • Процедури закупівель: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
  • Кваліфікація учасника.
  • Порядок проведення електронних закупівель.
  • Допорогові закупівлі.

3. DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.

  • База для реальних оцінок замовників/учасників та окремих тендерів. Для висловлення думки щодо проведених тендерів.
  • Збір інформації для оскарження (в т. ч. сумнівних угод).
  • Автоматичне формування рейтингу добросовісних постачальників та замовників.
  • Методики виявлення порушень.

4. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

  • Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми.
  • Порядок дій замовників щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
  • Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції».
  • Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.

5. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Порядок та основні умови планування: ефективна організація закупівель протягом року.

  • Особливості формування річного плану державних закупівель: необхідність оприлюднення додатку до річного плану та очікуваних сум закупівлі.
  • Новий порядок визначення предмета закупівлі: Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2002, IDT) ДК 021:2007. Особливості роботи.
  • Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
  • Вибір процедури закупівлі.
  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
  • Проведення закупівель наприкінці та на початку року.

6. Загальні умови здійснення закупівель.

  • Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: строки, витрати.
  • Розміщення інформації англійською мовою.
  • Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Строки проведення процедур закупівель.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі замовника на акредитованих майданчиках.

7. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.

  • Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
  • Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.

8. Здійснення закупівель за рамковими угодами.

  • Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами.
  • Особливості виконання рамкових угод.
  • Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.

9. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.

  • Строки в договорах.
  • Можливість застосування попередньої оплати.
  • Можливість внесення змін в умови договору.
  • Пролонгування договору на наступний період.
  • Недійсність договору про закупівлю.
  • Штрафи в договорі.
ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO — законодавчі та технічні аспекти роботи.

Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.

10. Майстер-клас реального проведення закупівель в режимі on-line.

11. Практика проведення електронних закупівель з використанням системи PROZORRO в режимі он-лайн (для учасників і замовників).

  • Регламент роботи системи електронних закупівель Prozorro. Презентація існуючих електронних майданчиків.
  • Реєстрація: тестовий режим та режим реальних закупівель, мультидоступ. Інструменти особистого кабінету замовника.
  • Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон.
  • Кваліфікація кандидатів акцепт/ відхилення.
  • Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
  • Публікація договору. Моніторинг і статистика.
  • Розгляд прикладів завершених закупівель.

12. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.

Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.

13. Організація та проведення відкритих торгів.

14. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.

  • Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.
  • Новий Наказ Мінекономрозвитку.
  • Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація.
  • Технічна специфікація, особливості складання. Особливості формування.
  • Забезпечення пропозиції конкурсних торгів, забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія чи виконання норм Закону? Оптимальний вибір способу і розміру забезпечень.
  • Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіант методик оцінки.

15. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).

  • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді.
  • Інформація з ЄДРПОУ.
  • Інформація про платника податків.
  • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
  • Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.

16. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).

17. Забезпечення тендерної пропозиції. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.

18. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.

19. Порядок отримання тендерних пропозицій.

  • Нововведення при проведенні аукціону при здійсненні публічних закупівель: необхідність встановлення розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.

20. Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.

  • Оособливості здійснення вибору переможця.
  • Виправлення арифметичних помилок.
  • Порядок відхилення пропозицій конкурсних торгів.

21. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

  • Повідомлення про намір укласти договір.
  • Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.

22. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.

23. Переговорна процедура закупівлі.

  • Порядок, підстави та умови застосування переговорної процедури закупівлі.
  • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
  • Порядок проведення.
  • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
  • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
  • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЧИ КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ.

24. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.

25. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.

26. Хто приймає рішення та їх легітимність.

27. Хто входить до складу.

28. Проблемні питання.

29. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.

30. Корупційні ризики та складові.

ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.

31. Порядок оскарження процедур закупівлі.

32. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.

33. Функції та повноваження Державної аудиторської служби.

34. Відповідальність у сфері закупівель. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.

НОВИЙ ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
В стоимость входит
  • обучение на семинаре (5–7 часов);
  • консультации квалифицированных специалистов;
  • ответы на индивидуальные вопросы;
  • подборки аналитики и нормативных документов к семинару с новейшей информацией;
  • обед в ресторане;
  • кофе-брейки (утренний кофе + в перерывах);
  • набор деловых аксессуаров (материал, ручка, блокнот для записей…);
  • сертификат про підвищення кваліфікації.



Условия участия

До окончания регистрации осталось

Групповые скидки

2 участника - скидка 5%
3 участника - скидка 10%
Регистрация участников



0
Билетов Билетов Цена Скидка Всего
1 1600 грн. 0 грн. 1600 грн.
У вас есть промо-код?
Следите за промокодами на FB странице:
0 грн.
Сумма к оплате (на 19.02.2018) 1600 грн. (1600 грн.)

Время и место проведения:
Киев, ул. Михайловская, 1/3, отель "Казацкий" (ст.м. "Майдан Незалежності")
21 марта 2018
Контактная информация:
044) 501-28-69, (067) 504-91-44
(050) 313-96-80, (063) 880-33-13

По вопросам участия в мероприятии, связывайтесь по телефонам:

+38 (044) 501-28-69, (067) 504-91-44, (050) 313-96-80, (063) 880-33-13

— гарантия лучшей цены
— групповые скидки и подарки
— программа лояльности для постоянных клиентов
— оплата производится любым удобным для Вас способом
— 100% возврат при отказе от участия ранее, чем за 14 дней 
(или зачет в стоимость другого события)

С 2005 года наша команда занимается организацией и продвижением выступлений ведущих экспертов 
в области бизнеса и личностного развития. Мы предлагаем программы для улучшения показателей вашего бизнеса и повышения личной эффективности.

 — более 30 организованных бизнес-конференций
 — 145 тренингов и мастер-классов
 — более 5000 участников бизнес-событий
 — тендеры на обучение: свыше 200 корпоративных клиентов

Компания ООО «Персонал Групп» успешно развивает всеукраинский тренинговый портал Training.com.ua и HRM.UA — Журнал HRMagazine

Рассылка анонсов

Подпишитесь на рассылку и узнавайте первым о событиях EVENT.HRM.UA