Семинар по внешнеэкономической деятельности
Семинар «Практичні питання зовнішньої торгівлі та ЗЕД-контрактів в умовах продовження пандемії коронавірусу»

загострення світової конкуренції, нових викликів та можливостей

(с 09:30 до 17:00)
от 2400 грн.
Зарегистрироваться
ONLINE+Киев, готель "Козацький", вул. Михайлівська, 1/3 (ст.м. "Майдан Незалежності")
Скачать программу

КАК МИНИМИЗИРОВАТЬ РИСКИ И ПОТЕРИ ПРИ ВЕДЕНИИ ВЭД?

Чтобы получить максимально выгодное положение на внешнеэкономическом рынке, нужно досконально понимать все правовые нюансы ведения ВЭД. Разберитесь в тонкостях, о которых прежде не знали. Научитесь минимизировать риски, потери и увеличивать выгоду на семинаре вице-президента Торгово-промышленной палаты Украины Сергея Свистиля.


4 ПРИЧИНЫ ПОСЕТИТЬ СЕМИНАР

МЕЖДУНАРОДНЫЕ КОНТРАКТЫ

Узнать нюансы ведения переговоров и заключения международных контрактов.

ПРАВОВАЯ ОСНОВА ВЭД

Разобраться в документации, регламентирующей заключение контрактов.

МИНИМИЗАЦИЯ УБЫТКОВ

Получить рабочие механизмы снижения рисков и убытков при ведении ВЭД.

УВЕЛИЧЕНИЕ ВЫГОДЫ

Используя полученные знания и инструменты, увеличить прибыльность бизнеса.

Для кого предназначена программа

Юристы — чтобы заполнить пробелы в знаниях международных документов, регламентирующих ведение ВЭД.

Экономисты — для получения действенных инструментов успешного ведения ВЭД.

Бухгалтера компаний, которые занимаются импортом и/или экспортом сырья и товаров.


Сергій Свістиль
Свістиль Сергій, Семинар по внешнеэкономической деятельности Практичні питання зовнішньої торгівлі та ЗЕД-контрактів в умовах продовження пандемії коронавірусу

Вице-президент Торгово-промышленной палаты Украины. Эксперт по вопросам ВЭД.

  • Имеет опыт работы в государственных органах на должностях:
    • начальника отдела анализа и координации экспортной политики Экспертно-технического комитета при Кабинете Министров Украины,
    • заместителя председателя Комитета,
    • заместителя председателя Государственной службы экспортного контроля Украины.
  • Занимает активную позицию в отношении распространения в Украине международных стандартов бизнеса.
  • Под его руководством были переведены и изданы в Украине документы МТП и других международных организаций, в т. ч. Правила Инкотермс 2010.
  • Имеет большой практический опыт в решении затруднительных вопросов ВЭД, подготовке и реализации сложных проектов и контрактов.

ПРАКТИЧНАЯ ИНФОРМАЦИЯ

Вы получите актуальную информацию, которую сможете применить на практике.

НАСЫЩЕННАЯ ПРОГРАММА

Никакой воды и сухой теории – только то, что вам действительно необходимо.

ЭКСПЕРТНОСТЬ ВЕДУЩЕГО

Автор семинара – специалист по ВЭД с многолетним опытом на ведущих должностях.

ОТКРЫТОСТЬ

Вы получите ответы на все возникающий у вас вопросы в области ведения ВЭД.

До окончания регистрации осталось
50 дней
Зарегистрироваться

ПОЛУЧИТЬ ПРОГРАММУ НА ЭЛЕКТРОННУЮ ПОЧТУ

Семинар
Логистика

Программа Семинара "Практичні питання зовнішньої торгівлі та ЗЕД-контрактів в умовах продовження пандемії коронавірусу"

1. Нові тенденції у світовій торгівлі та укладанні ЗЕД-контрактів

1.1. Оцінка впливу обмежень та заборон в міжнародній торгівлі на зовнішньоекономічну діяльність українських виробників, експортерів, імпортерів та посередників

1.2. Як захищаються експортери та імпортери від нових ризиків на зовнішніх ринках

1.3. Які нові ніші відкриваються для українських підприємств

1.4. Як змінюються ЗЕД-контракти відповідно до нових тенденцій у світовій торгівлі

2. Мистецтво проведення  переговорів з потенційними контрагентами в режимі онлайн

2.1 Знаходження потенційних партнерів в умовах обмеженості пересування

2.2 Особливості підтвердження статусу переговорників

2.3 Запис та використання матеріалів переговорів в подальшому

2.4 Усні домовленості та контракт

2.5 Особливості використання рекламних матеріалів, документації, зразків продукції

2.6 Особливості ведення листування, оферта та акцепт

2.7 Попередження відносно шахрайських схем та недобросовісної конкуренції

2.8 Меморандум про взаєморозуміння

3. Укладання контрактів в режимі онлайн

3.1. Шляхи та інструменти для перевірки потенційних контрагентів, рекомендації

3.2. Місце укладання контракту та його вплив на визнання права країни за контрактом

3.3. Суттєві умови контракту: право,  поставка та доставка, ціна в контексті швидких змін в зовнішній кон’юнктурі

3.4. Використання копій документів

3.5. Рекомендації для випадків коли не можемо домовитися з потенційним контрагентом про окремі умови контракту

4. Особливості організації торгівлі та ЗЕД контракти з компаніями з ЄС

4.1. Торгівля в контексті оновлення угоди між Україною і ЄС про асоціацію

4.2. Нові сюрпризи: вуглецевий податок ЄС, наслідки для українських експортерів

4.3. Торгівля в умовах зменшення кількості дозволів для українських автоперевізників на міжнародні перевезення до країн ЄС

4.4. Уповноважені експортери та відправники, нові можливості

4.5. Практичні питання використання інструментів преференційної торгівлі в рамках зони вільної торгівлі з ЄС та Конвенції ПанЄвроМед

5. Особливості організації торгівлі з Китаєм та країнами Південно-Східної Азії

5.1.  Особливості побудови бізнесу з китайськими компаніями в сучасних умовах

5.2.  Торгівля в умовах різкого зростання вартості перевезень

5.3. Сертифікація товарів в Китаї

5.4. Пошук та перевірка китайських потенційних контрагентів

5.5. Організація розрахунків

5.6. Вирішення спорів

6. Особливості ведення зовнішньоекономічної діяльності з компаніями з країн Центральної Азії

6.1. Що залишається в рамках зони вільної торгівлі СНД

6.2. Нові можливості    в торгівлі з Казахстаном

6.3. Торгівля з Узбекистаном та іншими країнами

6.4. Організація доставки товарів до країн Центральної Азії

7. Нові виклики в торгівлі з Білоруссю

7.1. Ліцензування імпорту українських товарів

7.2. Санкційна війна і ЗЕД-контракти

7.3. Ризики перевезень

7.4. Торгівля через Білорусь – нові виклики 

7.5. Мінімізація ризиків і втрат

8. Особливості зовнішньоекономічної  діяльності з африканськими країнами

8.1. Просування вітчизняних товарів в африканські країни

8.2. Типові помилки в роботі з африканськими компаніями

8.3. Особливості експорту до окремих країн: Нігерії, Гани, Анголи, Марокко, Тунісу

8.4. Підтримка діяльності на африканському континенті

9. Організація ефективної контрактної роботи для збільшення прибутку та мінімізації ризиків та втрат

9.1. Обрання форми контрактних відносин

9.2. Модельні контракти МТП

9.3. Контракт купівлі-продажу

9.4. Контракт  дистрибуції

9.5. Агентський контракт

9.6. Контракт консигнації

9.7. Складні контракти

9.8. Спеціальні контракти ( GAFTA-контракти, контракти FOSFA,  контракти FIDIC)

10. Зменшення ризиків та вирішення проблемних питань, пов’язаних із поставкою неякісного товару або товару, що не відповідає умовам поставки або вимогам країни імпорту

10.1. Організація  контролю якості поставленого товару в умовах дії заборон та обмежень в сфері зовнішньоекономічної діяльності

10.2. Рекомендації щодо дій у разі виявлення  неякісного товару

10.3. Рекомендації щодо захисту інтересів постраждалої сторони при поставці неякісного товару

10.4. Розгляд прикладів вирішення проблемних питань

11. Зменшення ризиків та вирішення проблемних питань в разі затримки або несплати за товар

11.1. Сучасні тенденції в сфері організації розрахунків між контрагентами, використання сучасних фінансових інструментів

11.2. Аналіз типових помилок в контрактах, які збільшують вірогідність несплати за товар

11.3. Рекомендації щодо організації розрахунків за контрактами для зменшення ризиків та втрат

11.4. Рекомендації щодо розв’язання проблем в разі затримки або несплати за товар

12. Особливості підтвердження форс-мажорні обставини в умовах поширення пандемії коронавірусу  та нових викликів

12.1.  Аналіз помилок при укладанні контрактів стосовно форс-мажорних обставин;

12.2. Рекомендації щодо підтвердження та отримання документів про форс-мажорні обставини

12.3. Рекомендації щодо підготовки  розділу контракту про форс-мажорні обставини

12.4. Захист інтересів постраждалої сторони в разі ускладнень, які не можна віднести до форс-мажорних обставин

13. Аналізуємо переваги та помилки щодо використання Правил Інкотермс 2020 в ЗЕД-контрактах по відношенню до нових викликів

13.1. Торгові звичаї мають переваги над Інкотермс

13.2. Особливості поставки товарів до окремих країн світу

13.3. Типові помилки експортерів та імпортерів при використанні Правил Інкотермс 2020

13.4. Поставка товарів в умовах обмежень та заборон



Регламент мероприятия

09.30 - 10.00 реєстрація
10.00 - 17.00 лекція семінару та його закінченя

В стоимость участия входит

У вартість вебінару включено:

  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;
  • Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій);

У вартість семінару включено:

  • Обід в ресторані готелю;
  • Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);
  • Набір канцтоварів;
  • Можливість спілкування з лекторами та колегами.

ПОЛУЧИТЬ ПРОГРАММУ НА ЭЛЕКТРОННУЮ ПОЧТУ

БЛАГОДАРЯ ТРЕНИНГУ ВЫ:

 

Разберетесь в особенностях заключения международных контрактов: купли-продажи,
поставки, дистрибуции, консигнации, услуг, комиссии, поручения.

 

Узнаете, как защитить интересы своей компании: использование международных
документов и торговых обычаев.

 

Сможете избежать убытков при наступлении непредвиденных обстоятельств.

 

Разберетесь, как избежать ошибок при применении Правил Инкотермс 2010.

 

Узнаете, как минимизировать риски и убытки при таможенном оформлении в Украине и за рубежом.

 

Узнаете, как не упустить выгоду при заключении и исполнении контрактов.

Условия участия
  • Онлайн участие

    2400 грн.
  • Участие в зале

    3800 грн.
Групповые скидки
2 участника - скидка 5%
3 участника - скидка 10%
Регистрация участников



0
Билетов Билетов Цена Скидка Всего
1 2400 грн. 0 грн. 2400 грн.
У вас есть промо-код?
0 грн.
Сумма к оплате (на 29.09.2021) 2400 грн. (2400 грн.)

Время и место проведения:
ONLINE+Киев, готель "Козацький", вул. Михайлівська, 1/3 (ст.м. "Майдан Незалежності")
18 ноября 2021
Контактная информация:
044) 501-28-69, (067) 504-91-44
(050) 029-61-65, (063) 480-67-12

По вопросам участия в мероприятии, связывайтесь по телефонам:

+38 (044) 501-28-69, (067) 504-91-44

— гарантия лучшей цены
— групповые скидки и подарки
— программа лояльности для постоянных клиентов
— оплата производится любым удобным для Вас способом
— 100% возврат при отказе от участия ранее, чем за 14 дней 
(или зачет в стоимость другого события)

С 2005 года наша команда занимается организацией и продвижением выступлений ведущих экспертов 
в области бизнеса и личностного развития. Мы предлагаем программы для улучшения показателей вашего бизнеса и повышения личной эффективности.

 — более 30 организованных бизнес-конференций
 — 145 тренингов и мастер-классов
 — более 5000 участников бизнес-событий
 — тендеры на обучение: свыше 200 корпоративных клиентов

Компания ООО «Персонал Групп» успешно развивает всеукраинский тренинговый портал Training.com.ua и HRM.UA — Журнал HRMagazine

Рассылка анонсов

Подпишитесь на рассылку и узнавайте первым о событиях EVENT.HRM.UA