Семінар для кадровиків
Семинар «Кадрова документація через призму судової практики»

Ексклюзивні роз’яснення міністерств та держпраці

от 990 грн.
Зарегистрироваться
ONLINE+Киев
Скачать программу


Галина Казначей

Лектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”; автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей».

До окончания регистрации осталось
21 день
Зарегистрироваться

ПОЛУЧИТЬ ПРОГРАММУ НА ЭЛЕКТРОННУЮ ПОЧТУ

Семинар
Управление персоналом

Программа Семинара "Кадрова документація через призму судової практики"

1. Виправляємо помилки в «карантинних» кадрових документах

1.1 Накази про встановлення неповного робочого часу.

1.2 Накази про надання «карантинних» відпусток.

1.3 Накази про дистанційну роботу.

1.4 Табелювання працівників у період карантину.

1.5 Кадрова документація за період карантину вихідного дня.

1.6 Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?

1.7 Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів.

2. Кадрові документи через призму судових справ

2.1 Штатний розпис та Міжкваліфікаційні співвідношення.  Теорія про штатний розпис та аналіз судових справ.

2.2 Застосування Класифікатора професій, теорія застосування та практика судів.

2.3 Накази про звільнення, затримки розрахунків при звільненні, середній заробіток через призму судової практики.

3. Трудові книжки працівників, а ми все готуємось до електронних трудових

3.1 Детальний аналіз ймовірних  і «неймовірних» помилок в трудових книжках.  Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо.

3.2 Історії з життя трудових книжок в Судових рішеннях. Ви також вірите, що трудова книжка паперова не важлива для пенсії? Та, судова практика говорить інакше.

4.1  КАДРОВИЙ АУДИТ

  • Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?
  • Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань;
  • Документальне оформлення. (наказ);
  • Формуємо склад комісії та визначаємо завдання.

4.2 Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту

  • Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця;
  • Перевірка правильності оформлення трудових відносин;
  • Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу;
  • Перевірка кадрової звітності;
  • Аудит  процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства  та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності;
  • Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю;
  • Перевірка локальних актів підприємства

4.3 Перевірка наявності й відповідності законодавству внутрішніх документів

  • Номенклатура справ;
  • Колективний договір (за наявності);
  • Правила трудового розпорядку;
  • Штатний розпис;
  • Положення про структурний підрозділ;
  • Посадові інструкції

4.4 Перевірка правильності оформлення трудових відносин

  • Трудові угоди, контракти;
  • Стан ведення особових справ, наявність і повнота заповнення особових карток з обліку кадрів за формою № П-2;
  • Трудові книжки працівників та журнали обліку бланків та обліку руху трудових книжок та вкладишів до них

4.5 Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу

  • Накази з кадрової діяльності, (в т.ч. оригінали заяв і наказів про прийом на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення)
  • Журнали обліку кадрових документів
  • Наявність графіка відпусток надання відпустки та журналу реєстрації відпусток;
  • Накази про заохочення та дисциплінарні стягнення;
  • Табелі обліку робочого часу

4.6 Висновки кадрового аудиту, аналіз помилок та підготовка до 2021 року

  • Номенклатура справ;
  • Графік відпусток;
  • Інструкція з діловодства

5. Планування роботи відідлу кадрів на 2021 рік

5.1 Графік відпусток. Документальне супроводження графіка відпусток від А до Я.

5.2 Складання штатного розпису на 2021 рік.

5.3 Розроблення номенклатури справи на 2021 рік.

5.4 Організація атестації працівників.

5.5 Практичні поради та таблиця з панування роботи кадровика на підприємстві на 2021 рік.

6. Перевірки Держпраці та суди

6.1 Планові перевірки з питань дотримання норм трудового законодавства та позапланові інспекційні відвідування.

6.2 Перевірки Держпраці через призму судових рішень. Теорія і практика.

7. Актуальні зміни на дату проведення семінару.



В стоимость участия входит

У вартість вебінару включено:

  • Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;
  • Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій) плюс запис вебінару.

У вартість семінару включено:

  • Обід в ресторані готелю;
  • Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);
  • Набір канцтоварів;
  • Можливість спілкування з лекторами та колегами.

ПОЛУЧИТЬ ПРОГРАММУ НА ЭЛЕКТРОННУЮ ПОЧТУ

Условия участия
  • Онлайн участие

    990 грн.
  • Участие в зале

    2050 грн.
Групповые скидки
2 участника - скидка 5%
3 участника - скидка 10%
Регистрация участников



0
Билетов Билетов Цена Скидка Всего
1 990 грн. 0 грн. 990 грн.
У вас есть промо-код?
0 грн.
Сумма к оплате (на 3.03.2021) 990 грн. (990 грн.)

По всем вопросам, связанным с участием в мероприятии, связывайтесь по телефонам или e-mail:
+38 (044) 501-28-69, +38 (067) 504-91-44, e-mail: event@hrm.ua

Рассылка анонсов

Подпишитесь на рассылку и узнавайте первым о событиях EVENT.HRM.UA