Семінар для бухгалтера
Семинар «Кадрова робота в електронному форматі. Оформлюємо реквізити документів за новим Стандартом»

ДСТУ 4163:2020: зміни з 01.09.2021. Зміни у військовому обліку. Електронні лікарняні

от 1500 грн.
Зарегистрироваться
ONLINE+Киев
Скачать программу


Галина Казначей

Лектор-практик, чотирнадцятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика “Дебет-Кредит”; автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата, засновниця та модератор найбільшої спільноти кадровиків у Фейсбук «Клуб кадровиків України Галини Казначей».

До окончания регистрации осталось
15 дней
Зарегистрироваться

ПОЛУЧИТЬ ПРОГРАММУ НА ЭЛЕКТРОННУЮ ПОЧТУ

Семинар

Программа Семинара "Кадрова робота в електронному форматі. Оформлюємо реквізити документів за новим Стандартом"

1. Оформлюємо реквізити документів за новим стандартом ДСТУ 4163:2020: зміни з 01.09.2021

1.1. Стандарт установлює:

  •  склад реквізитів документів; 
  • вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах; 
  • вимоги до бланків та оформлення документів; 
  • вимоги до виготовлення документів.

1.2. Стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: 

- організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо);

-  розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); 

- інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності.

1.3. Хто має застосовувати Стандарт та як.

1.4. Зразки

1.5. Яка відповідальність, якщо складати документи не за ДСТУ 4163:2020 

2. Підбиваємо підсумки 2021 року, готуємося до 2022 року

2.1. Перелік документів, які необхідно перевірити наприкінці 2021 року(Заяви та накази з кадрової діяльності, Журнали обліку кадрових документів,) Чек-лист для кадровика й бухгалтера

2.2. Підготовка документів необхідних у 2022 році (графік відпустко, номенклатура справ та ін). Чек-лист для кадровика, обов’язкових документів відділу кадрів

2.3. Штатний розпис.

2.4. Норми тривалості робочого часу 2022. Встановлюємо на підприємстві правильно або чому листи Мінекономіки  інколи бувають зайвими.

2.5. Як правильно переносити робочі дні?

3. Кадрова робота в електронному форматі

3.1. Що таке електронні кадрові документи? Як використовувати та оформлювати?

3.2. Як запровадити електронний документообіг на підприємстві?

3.3. Що робити із журналами реєстрації кадрової документації при електронному документообігу?

3.4. Інструкція з діловодства: пам’ятаємо, коли відбувається процес автоматизації діловодства.

3.5. Що таке КЕП? Як працювати з ним та як отримати?

4. Революція в наданні відпусток на дітей

4.1. Хто має право на додаткову відпустку на дітей

4.2. Чи може батько-сумісник претендувати на «дитячу» відпустку;

4.3. Чи має право на таку відпустку, працівник, який працює на умовах неповної зайнятості;

4.4. Які документи слід запросити у працівника для підтвердження права на додаткову відпустку.

4.5. Одинока мати,  хто це ? Вдова? Неодружена чи така яка вдруге вийшла заміж?

4.6. Чи ообовязково зараз жінка має мати двох дітей та працювати, щоб отримати відпустку 10 днів на дітей? Чи Чи матиме право на додаткову відпустку на дітей мати двох дітей за роки, коли була у відпустці для догляду за дитиною до 3 років

4.7. Який вік дитини дає право на додаткову відпустку?

4.8. Чи вимагати довідку у одного з батьків про те, що не користувався відпусткою.

4.9. Документальне оформлення відпустки. Варіанти зразків заяв та наказів

4.10. Чи можна зараз вже надавати оплачувану відпустку батьку при народженні дитини та як надавати таку відпустку.

5. Зміни у військовому обліку

5.1. новий вид військової служби — за призовом осіб із числа резервістів в особливий період: на що це впливає що подає кандидат на роботу, військово-обліковим документом

5.2. право на щорічну відпустку повної тривалості у перший рік роботи надали працівникам, що служитимуть за призовом резервістів,

5.3. Нова категорія квотників з числа працвників що відслужили за призовом резервістів

5.4. Надано працівникам, що служитимуть за призовом резервістів, переважне право залишитися на роботі при скороченні

5.5. Посилено  відповідальність громадян та посадових осіб підприємств

5.6. Планування військового обліку 2022 р.

6. Цифровізація в дії: електронні лікарняні та електронні трудові книжки.

6.1. Що таке електронний лікарняний, коли буде остаточний перехід й скільки часу ще можна буде користуватися паперовими листками тимчасової непрацездатності

6.2. Зміна причин непрацездатності в е-лікарняному порівняно із звичайним лікарняним.

6.3. Як ФСС прийматиме заяви-розрахунки?

6.4. Чи потрібна й надалі Комісія із соціального страхування на підприємтсві?

6.5. Е-лікарняний сумісника. Як оплачувати.

6.6. Чи є відповідальність за порушення строку призначення виплат та подання заяви-розрахунку.

6.7. Чи буде е-лікарняний, якщо працівник захворів за кордоном

6.8. Актуальні новини про електронні трудові книжки на дату проведення вебінару. Очікуються доповнення до нормативної бази.

7. Карантин продовжено до 31.12.2021: про що памятає кадровик в такі моменти

7.1. Відпустка без збереження, документальне оформлення та поширені помилки

7.2. Простій

7.3. Дистанційна/надомна робота. Правила оформлення документів

7.4. Встановлення неповного робочого дня чи тижня.

8. По –новому приймаємо та звільняємо працівників з 10 червня: покрокові  алгоритми

8.1. Постанову про перевірки Держпраці скасовано, чи будуть позапланово прихолити представники Держпраці

8.2. Найпоширеніші помилки яких припускаються роботодавці з точки зору Держпраці

9. Відповіді на запитання



ПОЛУЧИТЬ ПРОГРАММУ НА ЭЛЕКТРОННУЮ ПОЧТУ

Условия участия
  • Онлайн участие

    1500 грн.
  • Участие в зале

    2500 грн.
Групповые скидки
2 участника - скидка 5%
3 участника - скидка 10%
Регистрация участников



0
Билетов Билетов Цена Скидка Всего
1 1500 грн. 0 грн. 1500 грн.
У вас есть промо-код?
0 грн.
Сумма к оплате (на 6.12.2021) 1500 грн. (1500 грн.)

По всем вопросам, связанным с участием в мероприятии, связывайтесь по телефонам или e-mail:
+38 (044) 501-28-69, +38 (067) 504-91-44, e-mail: event@hrm.ua

Рассылка анонсов

Подпишитесь на рассылку и узнавайте первым о событиях EVENT.HRM.UA